Wij vinden het belangrijk dat het ontwikkeltraject van software goed verloopt. Dat betekent: u krijgt wat u wilt, én uw project blijft binnen budget. Daarnaast investeren wij graag in onze klanten. Want alleen dan kunnen we leveren waar u behoefte aan heeft. En zorgen we voor kwaliteit. Daarom volgen wij in onze ICT-projecten altijd dezelfde stappen.
1. Startgesprek
Al onze trajecten beginnen met één of meer startgesprekken. Daarin proberen we een beeld te krijgen van uw bedoeling met de software. We bespreken uw doel, wensen en behoeften. Daarbij geven we ook advies vanuit onze technische kennis.
2. Specificatiedocument
Hebben wij het idee dat we begrijpen wat u wilt? Dan leggen we uw bedoeling en het gewenste resultaat vast in een specificatiedocument. Dat doen we beknopt, helder en specifiek. U krijgt een kopie van dit document.
3. Start softwareontwikkeling
Aan de hand van het specificatiedocument gaan we aan de slag. Omdat u zelf het document kunt inzien, weet u altijd waar wij op dat moment aan werken. Daarmee blijft onze voortgang transparant, en daar houden we van. U kunt altijd zien dat wij onze afspraken nakomen, en u kunt vragen stellen als zaken niet volgens plan gaan.
4. Ondersteuning ook ná oplevering software
Bij ons houdt de service niet op als de software af is. Na de oplevering bieden we diverse ondersteuningsvormen aan. Hiervoor hebben wij een standaard Service Level Agreement (SLA) die u kunt gebruiken. Maar het is ook mogelijk om specifieke SLA-afspraken te maken die beter aansluiten op uw behoeften.